Vanliga frågor
Hur lång är leveranstiden för min beställning?
Om du har beställt något från Flozino är leveranstiden något annorlunda. Du kanske är van vid det. Eftersom våra produkter skickas direkt från våra leverantörer kan vi uppnå stora besparingar på lager- och fraktkostnader. Detta gör det möjligt för oss att prissätta våra produkter mycket konkurrensmässigt.
Den genomsnittliga leveranstiden är 2 till 14 arbetsdagar (mån-fre, undantaget helgdagar).
Vad ska jag göra om jag inte har mottagit min beställning än?
På grund av det stora intresset för våra produkter kan det hända att din produkt anländer lite senare än förväntat. Vi hoppas på ditt tålamod. Om denna period har löpt ut och du fortfarande inte har mottagit något, vänligen skicka ett e-postmeddelande till support@Flozino.se. Då undersöker vi vad som har hänt med ditt paket.
Jag vill byta/returnera min beställning, hur gör jag det?
För att returnera en vara, vänligen kontakta vår kundtjänst på support@Flozino.se. Ange ditt namn och beställningsnummer (t.ex. #0000). Du kommer att få en bekräftelse via e-post med information om returen. Vi skickar sedan returadressen till dig och bekräftar returen. När detta är gjort kan du skicka produkten tillbaka till oss med valfri fraktfirma.
Vad kostar det att returnera?
Tyvärr är returfrakten till oss på din bekostnad. Kostnaden beror på fraktföretaget. Besök hemsidan för det fraktföretag du önskar använda. Kontakta oss gärna för mer information om priser.
Under vilka villkor kan jag returnera mina produkter?
Det finns alltid en returperiod på 14 dagar. Returperioden börjar den dag du mottar varan. Det finns dock vissa villkor för retur:
Du kan endast returnera varan om:
- Returperioden inte har löpt ut;
- Produkten är i originalförpackning och alla etiketter är kvar;
- Produkten har inte använts.
Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Vi accepterar betalningar via iDeal, kreditkort och Klarna. Om du är osäker, följ stegen på betalningssidan för att ta reda på om din betalningsmetod accepteras. Se alla tillgängliga alternativ där.
Alla transaktioner genomförs via säkra och pålitliga betalningssystem och är därför 100% säkra.
Vad händer om jag inte har mottagit en e-postbekräftelse på min beställning?
Det ska inte hända, så vänligen skicka ett e-postmeddelande med ditt fullständiga namn och din e-postadress till support@Flozino.se. Vi hjälper dig snabbt.
Kan jag annullera min beställning?
Vill du annullera din beställning av någon anledning? Skicka då ett e-postmeddelande till support@Flozino.se så snabbt som möjligt. Vänligen ange ditt namn och beställningsnummer (t.ex. #0000), som du mottog i bekräftelsemejlet, och även varför du vill annullera beställningen.